Geschreven door Bente van Hintum | 30-11-2020

Al 4000 organisaties hebben een account aangemaakt bij de Contentkalender. Al die organisaties hebben hun eigen wensen en dat levert ons meer en meer feedback op. Die feedback hebben ook nu weer omgezet in nieuwe functionaliteiten. Nu vraag jij je af: wat is er allemaal nieuw? We leggen het je uit in deze blog.

Samen schrijven aan je content

Voor het teamaccount is het nu mogelijk om samen te werken aan de content van één communicatie. Met alle stijlregels en alle informatie. Klik op een communicatie en ga naar 'delen'. Met die link werken jij en je collega aan dezelfde communicatie.

Met een corporate-account is het zelfs mogelijk om de link te delen met externen (niet-gebruikers). Door het vinkje bij ‘publiek beschikbaar maken’’ aan te vinken, werk je met iedereen samen aan je content. Of laat je collega’s buiten het communicatieteam eenvoudig content aanleveren. Gestructureerd communiceren was nog nooit zo eenvoudig.

Meerdere doelgroepen en mediakanalen

Heb je een project dat meerdere doelgroepen aanspreekt of wil je dezelfde communicatie verzenden via meerdere kanalen? Ook dit geef je nu gemakkelijk aan in de Contentkalender.

Meerdere mediakanalen
Meerdere mediakanalen

Doorlopende projecten in de Contentkalender

Heeft een project geen duidelijke begin- en einddatum of werk je met een always-on planning. Ook dat geef je nu makkelijk aan in de Contentkalender. Je voegt zoals altijd een project toe, maar in plaats van een begin- en einddatum te kiezen, kies je voor het vinkje: ‘Doorlopend’.

Vinkje doorlopend

Foto via Unsplash door Andreas Dress