Logo Webmastery

Webmastery

Interactie met volgers is het geheim achter social media kanalen met veel bereik en volgers. Webmastery helpt je hierbij. Het is een fullservice bureau in online communicatie, dat betekent dat zij meer leveren dan alleen webteksten en social media berichten. Webmastery levert ‘proactieve webcare’ op momenten dat jouw doelgroep actief is. Webmastery is namelijk ook een social enterprise. Dat betekent dat zij werk geven aan mensen die vanwege medische redenen huisgebonden zijn. Doordat de social media managers van Webmastery vanuit huis werken, zijn ze heel flexibel. Ze kunnen ingezet worden in het weekend, in de avonduren, precies wanneer jouw doelgroep ook op social media zit. Dat is de kracht van Webmastery.

Hoe verloopt de samenwerking met Webmastery?

Betekent dit dan dat je samenwerkt met een collega die je nooit ziet? Nee hoor. Webmastery levert altijd twee mensen per project. Daarvan is er altijd eentje die naar kantoor kan komen om te brainstormen, te vergaderen of samen te werken aan een project. De medewerkers van Webmastery zijn veel online en zeer ervaren, het werken vanuit huis biedt hen de mogelijkheid hun werk goed in te richten. Hierdoor komen hun talenten tot bloei.

Webmastery begint bij nieuwe opdrachtgevers vaak met het maken van een omgevingsanalyse. Ze kijken waar je concurrenten zitten, waar er over jouw thema's of producten gepraat wordt en welke kanalen op welke manier bij jou aansluiten. Dan starten ze met het maken van een Contentkalender. Deze vullen ze voor jou in, maar natuurlijk wel in samenspraak met jou. In het begin van de week spreken de social media managers door wat er op de planning staat en aan het einde van de maand krijg je een rapportage van hoe jouw berichten hebben gescoord. Webmastery bouwt hierop voort. Hun motto: gewoon beginnen, goed kijken wat werkt en dan beter worden. Ze ondersteunen jou, wanneer en hoe je maar wil. Als het maar online is.

Ik vind het onzin om mensen die niet makkelijk op kantoor kunnen werken als arbeidsongeschikt te bestempelen. Met een beetje out-of-the-box denken kun je optimaal gebruik maken van hun talent. Onze huisgebonden communicatieprofessionals werken vanuit huis en kunnen juist daarom 24/7 monitoring, redactie en webcare bieden.

Wat is de ideale klant van Webmastery?

De ideale klant van Webmastery heeft een verhaal te vertellen. Ze werken goed samen met kennisintensieve organisaties. Kennis is namelijk om te zetten in content en daar is Webmastery goed in. Door middel van het schrijven van je content, het monitoren van deze content en het reageren op de vragen van je doelgroep bouwen zij aan jouw imago. Webmastery helpt jou met het opbouwen van een community. Ze houdt jou op de hoogte van de vorderingen en neemt jou het werk uit handen. En dat doet Webmastery samen met mensen die gemotiveerd zijn om te werken, maar waarbij het op kantoor soms gewoon even niet mogelijk is. De beperking van hun medewerkers is geen beperking voor hun werkzaamheden, het is juist een kans voor zeer flexibele medewerkers. Een kans die zij jou graag willen bieden.

Hoe bereik je Webmastery?

Wil je meer weten over de werkwijze van Webmastery? Je kan altijd even een kijkje nemen op hun website: https://www.webmastery.nl/. Wil je direct met ze in contact komen? Bel Céline: 0615024707 of mail: celine@webmastery.nl.