Welke accounts zijn er?

Je kan kiezen voor één van de volgende accounts:

Solo-account

Wil je starten met het opzetten van een communicatieplanning? Of werk je een een kleine(re) organisatie waar nog niet zoveel gecommuniceerd wordt? Kies dan voor het Solo-account en werk in je eentje.

  • Maak een persoonlijk to-do-lijstje.
  • Krijg grip op je planning
  • Plan tot 200 communicaties.

Teamaccount

Als je wilt samenwerken met je eigen team (tot 10 mensen), is het Teamaccount de beste keuze. In dit account krijg je:

  • Overzicht over de complete planning van je team.
  • Maak je taken aan voor je collega's.
  • Sla je je content op in de Contentkalender.
  • Verdeel je het werk makkelijk met standaard workflows.

Corporate account

Wil je samenwerken met meerdere teams, of bedien je meerdere sectoren/klanten/segmenten? Kies dan voor het corporate account (10+ gebruikers)

  • Maak per segment een contentkalender aan.
  • Houd je hele organisatie op de hoogte door je agenda te delen.
  • Uitgebreide implementatie en opstarthulp.

Partneraccount

Onderhoud jij de communicatieplanning voor je klanten? En wil je een eenvoudige en eenzijdige manier om met al deze klanten samen te werken? Dan is het Partneraccount voor jou. Met het partneraccount heb je eenvoudig inzicht in de communicatieplanning van je klanten. Ben je benieuwd wat we bieden? Lees meer op onze partnerpagina.

Meer verschillen tussen de accounts vind je op onze prijzenpagina.

Twijfel je welk account bij je past?

Neem contact op met onze klantenservice via onderstaand formulier en we helpen je verder.

Is je vraag beantwoord?