Welke accounts zijn er?

Je kan kiezen voor één van de volgende accounts:

Solo-account

Wil je starten met het opzetten van een communicatieplanning? Of werk je een een kleine(re) organisatie waar nog niet zoveel gecommuniceerd wordt? Kies dan voor het Solo-account en werk in je eentje.

Teamaccount

Als je wilt samenwerken met je eigen team, is het Teamaccount de beste keuze. In dit account krijg je overzicht over de complete communicatieplanning van je team. Daarnaast verdeel je eenvoudig het werk onder je collega’s en sla je je content op in de Contentkalender.

Corporate account

Wil je samenwerken met meerdere teams of afdelingen? Wil je zowel het grote geheel overzien als ook afdelingsbreed kijken wat er moet gebeuren? Dan is het Corporate account iets voor jou.

Partneraccount

Werk je veel met klanten? En zou je het fijn vinden met al je klanten te kunnen samenwerken? Dan is het Partneraccount misschien jouw ding. Op die manier heb je eenvoudig inzicht in de communicatieplanning van je klanten en behoud je gemakkelijk het overzicht over jouw projecten en die van je klanten. Je kunt een onbeperkt aantal klanten onderhouden.

Meer verschillen tussen de accounts vind je op onze prijzenpagina. Informatie over het Partneraccount vind je hier.

Twijfel je welke account bij je past?

Vul onderstaand formulier in en we helpen je verder.

Is je vraag beantwoord?