Wat zijn belangrijke communicaties?

In de Contentkalender kan je aangeven welke communicaties belangrijk zijn. Dit zie je terug in de tijdlijnweergave. Hoe je dit het beste in kan zetten, verschilt per organisatie.

Voorbeeld 1: voor een project van een grote liefdadigheidsinstelling wordt er gedurende het hele jaar gecommuniceerd. Alle communicatie is terug te zien in de kalender, maar er is één moment dat belangrijk is: de collecteweek. Door de communicatie in deze week als belangrijk te bestempelen, zie je in de tijdlijn in één oogopslag wanneer deze week valt.

Voorbeeld 2: voor een grote machineverhuurder is het belangrijk dat er niet meerdere betaalde campagnes naar dezelfde doelgroep op hetzelfde moment gepland worden. Door de betaalde campagnes als belangrijk aan te vinken, zie je meteen wanneer welke campagne gepland is. Door de tijdlijn te sorteren op doelgroep zijn eenvoudig de overlappen te vinden.

Wil je meer weten over belangrijke communicaties?

Onze klantenservice denkt graag mee over de invulling van jouw Contentkalender. Vul onderstaand formulier in en we nemen contact met je op.





Is je vraag beantwoord?