Gebruiker toevoegen of verwijderen

Gebruiker toevoegen
Het toevoegen van collega’s aan Contentkalender heeft veel voordelen. Hoe voeg je collega’s toe?

  1. Klik in Contentkalender op het account-icoon rechtsboven.
  2. Kies ‘Gebruikersbeheer’ > ‘Gebruiker toevoegen’ en vul de velden in. Zorg ervoor dat je het veld onder ‘Actief’ aanvinkt.
  3. De zojuist toevoegde gebruiker ontvangt een e-mail met een uitnodiging voor Contentkalender.
  4. Accepteert de zojuist toegevoegde gebruiker de uitnodiging? Dan kunnen jullie direct samenwerken in Contentkalender.

Met een proefaccount en teamaccount voeg je zoveel gebruikers toe als je zelf wilt. Met een solo-account kun je geen gebruikers toevoegen. Hiervoor moet je upgraden naar een teamaccount.

Gebruiker verwijderen
Is je collega (tijdelijk) uit dienst? Dan kan je het account in Contentkalender verwijderen door hem of haar op inactief zetten. Klik in Contentkalender op het account-icoon rechtsboven > ‘Gebruikersbeheer’ en klik op het potlood. Vink het veld onder ‘Actief’ uit en kies ‘Opslaan’.

Is je vraag beantwoord?