Voordelen van samenwerken met collega's

Samen sta je sterker dan alleen. Ook in Contentkalender. Met het toevoegen van collega's aan Contentkalender deel je jouw omgeving met hen. Waarom? Hier de voordelen op een rij:

  • Je werkt effectief samen vanuit één plek. Dankzij de overzichtelijke contentplanning is het missen van deadlines verleden tijd.
  • Je wijst acties aan collega’s of jezelf toe. De verantwoordelijke ontvangt een notificatie van de toegewezen taak. Zo weet iedere collega wat hem of haar te doen staat.
  • Je stelt gezamenlijk strategierichtlijnen en doelstellingen op. Zo ligt het team ten alle tijde op één lijn.
  • Je bepaalt met verschillende autorisatieniveaus wie welke bevoegdheden heeft. Hiermee kan bijvoorbeeld een collega van de communicatieafdeling de contentplanning bewerken, maar kan een collega van de HR-afdeling de contentplanning alleen bekijken.
  • Je houdt je organisatie op de hoogte. Deel de contentplanning met je organisatie en hou iedereen up-to-date over wat het bedrijf communiceert.

Daarbij is het toevoegen van collega's heel eenvoudig. De enige voorwaarde is dat je beschikt over een teamaccount.

Is je vraag beantwoord?