Voordelen van samenwerken met collega's

Samen sta je sterker dan alleen. Ook in de Contentkalender. Je communicatieplanning gaat veel soepeler als je deze kan delen met je collega's. Met het toevoegen van collega's aan de Contentkalender deel je jouw omgeving met hen. Waarom? Hier de voordelen op een rij:

  • Je werkt effectief samen vanuit één plek. Dankzij de overzichtelijke communicatieplanning is het missen van deadlines verleden tijd.
  • Je wijst acties aan collega’s of jezelf toe. De verantwoordelijke ontvangt een notificatie van de toegewezen taak. Zo weet iedere collega wat hem of haar te doen staat.
  • Je stelt gezamenlijk strategierichtlijnen en doelstellingen op. Zo ligt het team ten alle tijde op één lijn.
  • Je bepaalt met verschillende autorisatieniveaus wie welke bevoegdheden heeft. Hiermee kan bijvoorbeeld een collega van de communicatieafdeling de communicatieplanning bewerken, maar kan een collega van de HR-afdeling de planning alleen bekijken.
  • Je houdt je organisatie op de hoogte. Deel je communicatieplanning met je organisatie en hou iedereen up-to-date over wat het bedrijf communiceert.

Daarbij is het toevoegen van collega's heel eenvoudig. De enige voorwaarde is dat je beschikt over een trialaccount of een teamaccount.

Is je vraag beantwoord?