
Hoe werkt het template?
Het geheim van een succesvolle contentplanning is projectmatig plannen. Definieer je projecten of thema’s aan de linkerkant. Je projecten zijn vaak het lastigst om te verzinnen. Geen zorgen, ook daar kunnen we je bij helpen in deze blog 'Projecten definiëren in no-time'
Heb je je projecten bedacht? Dan kan het plannen beginnen! Voeg per datum het onderwerp toe en kies via welk kanaal je je bericht wilt verspreiden.
Tevreden? Werk dan verder aan een uitgebreide planning.
Dit template is een goed begin, maar breid je planning uit voor nog meer overzicht. Wil je ook:
- Doelstellingen, doelgroepen en inhoud aan je communicatie toevoegen?
- Direct content of bestanden koppelen aan je kalender?
- Eenvoudig samenwerken met je collega’s?
Probeer alle functies van de Contentkalender nu 30 dagen gratis en ontdek hoe je nog meer uit je contentplanning haalt.
Alvast iets te lezen?
Ontdek onze blogs en haal meer uit je contentplanning
-
11 augustus 2025
Content voor LinkedIn: plannen, maken en delen
GASTBLOG | LinkedIn is hét platform voor professionals. Meer dan 5 miljoen Nederlanders zijn er dagelijks actief. Dus kun je als organisatie eigenlijk niet achterblijven. Maar hoe houd je het overzicht tussen je bedrijfspagina, persoonlijke profiel én collega’s die content delen? En wat zijn slimme...
-
09 juli 2025
Van strategie naar structuur: Hero-Hub-Hygiene plannen als een pro
Hero-Hub-Hygiene. Always-on. Projectmatig. Allemaal prima strategieën, maar dan? Hoe zorg je dat zo’n aanpak niet in een mooi document blijft hangen, maar ook echt werkt in je contentplanning?
-
26 mei 2025
Zo laat je je contentplanning wél op rolletjes lopen
Gewoon goede content. Dat wil jij, dat willen wij, dat wil iedereen. Maar ‘gewoon’ goede content bestaat niet. Content wordt niet zomaar ineens geschreven. Het is een proces. Heb je je ooit afgevraagd waarom de ene organisatie scoort met hun content, terwijl dit bij de andere organisatie nauwelijks...