Klantverhalen

Logo Carwash Westland
Onze klant: Carwash Westland 12 september 2023

Carwash Westland kwam bij ons met een herkenbaar probleem: veel kanalen en weinig overzicht. Er is maar één iemand verantwoordelijk voor de communicatieplanning, maar de planning moet wel inzichtelijk zijn voor de hele organisatie. Livia Miranda vertelt ons hoe de Contentkalender haar helpt.

Ludejologo
Onze klant: Ludejo 30 maart 2022

Noëlle Harmoen: "Ik ben zelf een snelle chaoot, dus om goed bij te houden wat mijn taken zijn en daar altijd overzicht over te hebben is heel fijn."

Paars logo van Maqqie
Onze klant: Maqqie 27 september 2021

Wij als Maqqie waren opzoek naar een consistente structuur. De Contentkalender bleek dé uitkomst.

Logo Basic Fit
Onze klant: Basic-Fit 21 april 2021

De Contentkalender is voor ons de perfecte match - het is een zeer eenvoudig te gebruiken tool die voor iedereen direct te begrijpen is, heeft een breed scala aan mogelijkheden en biedt een duidelijk contentoverzicht.

Logo stichting Hartekind
Onze klant: Stichting Hartekind 7 april 2021

De Contentkalender bespaart ons heel veel tijd.

Logo MBO raad
Onze klant: MBO-raad 20 april 2020

Ik kon persoonlijk vrij snel zien waar de Contentkalender behulpzaam in is: overzicht houden, samenwerken en attenderen.

Logo Alfa-college
Onze klant: Alfa-college 26 maart 2020

“Meer overzicht en structuur in onze ‘social media’-planning door De Contentkalender”

Logo van Plan International
Onze klant: Plan International 9 maart 2020

De Contentkalender heeft zo veel mogelijkheden, zoals de tools voor rapportages en budgetten. Ik moet eerlijk zeggen dat we die niet allemaal gebruiken. We zouden nog veel meer uit het systeem kunnen halen.

Logo van CNV vakmensen
Onze klant: CNV Vakmensen 20 november 2019

De Contentkalender geeft ons structuur en houvast.