Logos klantverhalen

Diabetes Fonds

Diabetesfonds heeft nu alleen een overzichtelijke workflow, maar ook meer inzicht in welke content via welke kanalen gedeeld wordt. Van losse Excel-bestanden naar alles op één plek: campagnes, takenoverzicht en communicatieverzoeken. 

Lees klantverhaal
carwashwestland

Carwash Westland

Carwash Westland kwam bij ons met een herkenbaar probleem: veel kanalen en weinig overzicht. De planning moet ook inzichtelijk zijn voor de hele organisatie.

Lees klantverhaal
ludejo

Ludejo

De icoontjes die je kan toevoegen bij elke soort social media-uiting, zijn heel handig. Hierdoor kan ik dus goed zien of ik bijvoorbeeld iets voor Instagram moet posten of voor Facebook.

Lees klantverhaal
maqqie

Maqqie

"Hoe giet je je marketing in een structuur zodat het consistent is?” vroeg marketingmanager Nico de Jong van Maqqie zich af. De Contentkalender bleek de uitkomst.

Lees klantverhaal
basicfit

Basic-Fit

Als sportschool met vestigingen in 5 landen heeft Basic-Fit een breed aanbod van producten. Daarom was er binnen de organisatie een grote behoefte om hun content optimaal te organiseren.

Lees klantverhaal
Hartekind

Stichting Hartekind

Volgens Marketing- en eventsmanager Nicky Lakeman bespaart de Contentkalender haar team heel veel tijd. Meetings die eerst een uur duurden, zijn nu in een halfuur klaar.

Lees klantverhaal
mboraad

MBO-raad

De MBO Raad produceert een enorme hoeveelheid content. Content waar ook nog eens veel verschillende partijen bij betrokken zijn.

Lees klantverhaal
alfacollege

Alfa-college

Een groot team, ieder met eigen onderwerpen om te delen op sociale media. En ook nog meerdere locaties met verschillende kanalen en wensen

Lees klantverhaal
PLAN

Plan International

Bij Plan International in Nederland liepen veel communicaties en campagnes door elkaar. Daarom besloot contentcoördinator Nicole een systeem te zoeken dat meer overzicht brengt.

Lees klantverhaal
cnv

CNV Vakmensen

CNV Vakmensen wilde beter onderling inzicht krijgen in wat ze doen op het gebied van projecten en content. Daarom introduceerde Marketing Manager Albert Daverschot, de Contentkalender.

Lees klantverhaal
AOb

Algemene Onderwijsbond

De AOb maakt geleidelijk de stap van offline content naar steeds meer online content. Marketeer Femke gebruikt de Contentkalender om grip en overzicht te krijgen op alle uitingen.

Lees klantverhaal
nevi

NEVI

Verschillende afdelingen stuurden content naar buiten – soms naar dezelfde doelgroepen – zonder dit onderling af te stemmen. Het totaaloverzicht ontbrak en ze werkten niet projectmatig.

Lees klantverhaal
Clubactie

de Grote Clubactie

Alle uitingen van een heel jaar, de taken en verantwoordelijkheden die daarbij horen, krijg je nooit goed in één Excel. In de Contentkalender kon dat wel.

Lees klantverhaal

James van de ContentkalenderHulp nodig?

James denkt graag met je mee.