Klantverhalen
Carwash Westland kwam bij ons met een herkenbaar probleem: veel kanalen en weinig overzicht. Er is maar één iemand verantwoordelijk voor de communicatieplanning, maar de planning moet wel inzichtelijk zijn voor de hele organisatie. Livia Miranda vertelt ons hoe de Contentkalender haar helpt.
Noëlle Harmoen: "Ik ben zelf een snelle chaoot, dus om goed bij te houden wat mijn taken zijn en daar altijd overzicht over te hebben is heel fijn."
Wij als Maqqie waren opzoek naar een consistente structuur. De Contentkalender bleek dé uitkomst.
De Contentkalender is voor ons de perfecte match - het is een zeer eenvoudig te gebruiken tool die voor iedereen direct te begrijpen is, heeft een breed scala aan mogelijkheden en biedt een duidelijk contentoverzicht.
Ik kon persoonlijk vrij snel zien waar de Contentkalender behulpzaam in is: overzicht houden, samenwerken en attenderen.
“Meer overzicht en structuur in onze ‘social media’-planning door De Contentkalender”
De Contentkalender heeft zo veel mogelijkheden, zoals de tools voor rapportages en budgetten. Ik moet eerlijk zeggen dat we die niet allemaal gebruiken. We zouden nog veel meer uit het systeem kunnen halen.