Logo Carwash Westland

Onze klant: Carwash Westland

Carwash Westland kwam bij ons met een herkenbaar probleem: veel kanalen en weinig overzicht. Er is maar één iemand verantwoordelijk voor de communicatieplanning, maar de planning moet wel inzichtelijk zijn voor de hele organisatie. Livia Miranda vertelt ons hoe de Contentkalender haar helpt.

Het probleem van Carwash Westland

Carwash Westland is actief op heel veel verschillende sociale mediakanalen zoals Instagram, Facebook, Twitter en LinkedIn. Het goed in kaart brengen van een planning is daarom altijd een uitdaging geweest. Vaak was het onoverzichtelijk welke berichten bij welk platform hoorden. En hoe vaak er iets gepland stond per kanaal. Hierdoor zagen we soms iets over het hoofd of plaatsten we berichten dubbel. En dat is natuurlijk zonde.

De Contentkalender als oplossing

Met de Contentkalender staat alles overzichtelijk verwerkt in één agenda. Door de gebruiksvriendelijkheid van de Contentkalender konden we direct aan de slag.

We hebben dezelfde dag nog een betaald account genomen.

Onze projectindeling is anders dan andere organisaties. Onze focus ligt op de mediakanalen. Wij hebben gekozen om onze sociale mediakanalen als projecten in te zetten. Hierdoor zie je in één oogopslag aan de kleur welk bericht bij welk platform hoort.

We hebben nu een overzichtelijke en praktische planning en dat is waar we naar opzoek waren!