Blogberichten

Wat is een contentkalender? Hoe maak je er een? Hoe is een contentkalender dé oplossing voor je communicatieplanning? Lees dit blog en duik in de wereld van contentkalenders. We geven je er ook nog een gratis template bij.

Een contentkalender onderscheidt zich van een doorsnee planning, omdat je niet alleen plant wanneer je communiceert. Je geeft ook aan waarom, naar wie, waar en hoe je communiceert. Maar ja, dat is nogal veel informatie. Waar moet je beginnen? In dit blog leggen wij je stap voor stap uit hoe je een contentkalender opzet.

Iedereen werkt anders. Daarom willen wij dat de Contentkalender aansluit bij verschillende werkprocessen. In dit blog leg ik je uit hoe je Contentkalender toevoegt in Teams en makkelijk samenwerkt met andere collega’s.

Wat is een project? En hoe bepaal je wat je projecten zijn? In dit blog ontdek je wat je boekenkast en projecten met elkaar gemeen hebben.

Ons planbord is een kanbanweergave voor je communicaties. De kanban-methode is ontstaan aan de lopende band van Toyota in Japan. In dit blog lees je drie manieren waarop je het planbord inricht en gebruikt.

Maak van je oude content (weer) een succes. Zo verdubbel je je content zonder extra werk. Ontdek hoe je content hergebruikt in ons blog.

Zoals altijd sleutelen wij hard aan de Contentkalender. Vlak voor de bouwvak gaan wij dan ook live met een hele bups aan nieuwe functionaliteiten. In dit blog ontdek je de nieuw en verbeterde Contentkalender.

We snappen dat het lastig is om een goede keuze te maken voor een planningstool. Daarom lichten we in onze nieuwste blogreeks de verschillen en overeenkomsten uit tussen de Contentkalender en andere planningstools.

Als organisatie kan je niet meer om sociale media heen. Dat is geen nieuws, maar hoe maak je daar de juiste beslissingen over in je contentplanning? De Contentkalender helpt je een aantal keuzes te maken. Bijvoorbeeld over het mediakanaal waarop je een communicatie plaatst. In een blogreeks lichten we de meest populaire sociale mediakanalen uit, zodat je precies weet welk mediakanaal het beste past bij je organisatiedoelstellingen. In deze blog ontdek je alles over het platform LinkedIn.